tisdag 9 april 2013

Både och

Det blev en härlig dag! Vi blev bjudna till familjen Ingemarsson på glass och frukt, det var väldigt trevligt och mycket gott! Lite onyttigt då, men så kan det gå... När vi gick därifrån gick vi in på ICA och växlade lite pengar, sedan till lekparken utanför ICA och lekte en stund. Som tur var hade vi två traktorer, två hinkar och två spadar med oss! Vi gungade en stund, Harry åkte lite rutschkana. Sedan gick vi hemåt, Harry ville inte åka i vagnen så han gick bredvid mig och var väldigt duktig. En liten diskussion hade vi, men efter att ha hotat med att han inte skulle få se på sin TV mer så kom han med mig...

När vi kom hem åt vi wrap och nu lagar jag mat. Fast JUST i detta nu bråkar jag med Harry som vägrar låta mig göra någonting som helst ensam under hela dagarna. Just nu ska han sitta PÅ mig när jag skriver detta, hänger på mig, klänger... Jag förstår inte? Synd att han alltid ska göra så efter en bra dag. Jag tycker att jag kan få tio minuter ensam...?

Happ, då var man irriterad igen då. Men detta är ju en blogg om mina glädjeämnen, så det ska vi inte prata för mycket om. ;) Nu fokuserar vi på första delen av det här blogginlägget tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar