tisdag 16 april 2013

Sjuk & lycklig

Ligger i sängen och inväntar Harry som borde komma instudsandes när som helst nu. Jag har kunnat sova i cirka sex timmar inatt, skönt, men jag är fortfarande trött. Vi är nämligen sjuka här hemma förstår ni. Men idag ska vi ta oss ut, handla lite och andas lite (inte med näsan dock, där är det täppt!). Sen tänkte jag att vi skulle leka lite på gården om det går, Harry är så rastlös och jag har inte orkat aktivera honom. Vi har bråkat om nästan allt som går att bråka om och lite till... Men jag förstår att han blir ledsen på mig när jag bara sitter still och ser ut som en zombie.

Igår blev Viktor tre månader. Redan! Min lilla pojk. Det har gått rasande fort även om det på ett vis känns som att han varit här längre. Det har han ju på sätt och vis också, men då mera känd som Bebisen I Magen.

Jag är så lycklig över hur mitt liv till slut blev! Hur mina val formade mig och hur jag och Mikael tillsammans byggde upp den här underbara familjen. Jag ångrar inget, jag är så lycklig över resultatet av våra val och ansträngningar för att få livet vi önskade.

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar